Külah - Treat Cone



Neredeyse 3 ay önce yayınlandı Handmade Happy Dergisi, hani şu içinde benim de 2 adet projemin olduğu online dergi. O zaman yazmışım en kısa zamanda burada da paylaşacağım o iki projeyi ama kısmet taa bu güneymiş.

Bildiğiniz külah bu, hani şu mevlüdlerde dağıtılandan. Muhtemelen Eminönü’nde binbir çeşidi vardır hem de çok ucuza ama yolu oralara düşmeyen, evde çocukların doğun günü partileri için az sayıda yaparım ben bunu diyenler için burada dursun.

Malzemeler ;
Desenli ya da düz renk karton
Yapıştırıcı
Makas
Kalem
Cetvel
Kalıp


Bana bu desenli kartonları Londra’da yaşayan arkadaşım getirmişti, taa oralardan taşımış. Zaten onun hakkını ödeyemem bu konuda, beni her defasında nasıl mutlu edeceğini çok iyi biliyor: )

Biz nereden bulacağız derseniz de ibeking ilk aklıma gelen adres. Scrapbook ve hobi malzemeleri bölümünde harika şeyler var.

Fotoğraflarda yapım aşamaları oldukça net gibi, yani anlatılacak pek bir şey yok, sadece köşeleri kıvırırken cetvel kullanmayı ihmal etmeyin, yoksa yamuk kıvrılıyor bu sefer de yapıştırmak zor oluyor.

Unutmadan, kalıp burada. Dergideki diğer projelere ait kalıplara da aynı yerden ulaşabilirsiniz.

Güzel geçsin yeni haftanız…




Almost 3 months ago, I had announced the Summer 2015 edition of Handmade Happy Magazine with you, does anybody remember? Look at here...

Handmade Happy Craft Magazine is full with wonderful summer craft ideas, sewing, advice, papercrafts, scrapbook inspiration, rubber stamping, crochet, recipe and more... Editor of the magazine is Dear Claire who is the creative mind behind the blog Heart Handmade UK.

Today, I would like to share with you one of my projects  from this lovely magazine.

Materials:
Scrapbook Papers
Scissors
Glue
Ruler
Pencil
Template ( link is here)


Paper treat cones are perfect holders for children birthday parties, easter  decoration or Christmas.
It's really so easy and super quick! You can create lots of cute combos to give away... put them in a basket and deliver them to your friends and neighbors, decorate your easter table or Christmas tree... Lots of possibilities!

Clikck here and print template, trace it onto the scrapbook paper using pencil then you just fold all the scored lines and make it into a cone. Use a glue to close the side edges.

Fill it with a tasty treat. Enjoy ...

If you have not looked at "Handmade Happy Magazine's Summer Edition" yet, click here. And also you should check out it's website










29 yorum :

  1. İstanbul'u bilemiyorum ama İzmir'de Kemeraltı'nda her yer organizasyon malzemeleri satan dükkanlardan doldu. Hepsinde de aynı şeyler. İnsanlar organizasyonlarında farklı şeyler yapacağız diye bu dükkanlara hücum ediyor ama ortaya hep aynı şeyler çıkıyor.
    El emeğinin yer her zaman bambaşka. Renk seçimleriniz harika. Paylaşım ve fikir için çok teşekürler sevgili Nohut.

    YanıtlaSil
  2. Lovely! I will try to make one ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  3. El emeği gibisi var mıdır isterlerse bedava versinler :) sizin gibi zevkli de olunca böyle harika şeyler çıkıyor ortaya.kalıplar için de teşekkürler :) mutlaka denenecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yararsa çok sevinirim gerçekten:) Çook teşekkürler.

      Sil
  4. Senin mevlüt külahlarını severim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçindekiler de sevilmeyecek gibi değil. Bim'in badem şekerlerinin bağımlısı oldum!!!

      Sil
  5. Bu Mevlüt için bende bunlardan aldım. Ama bundan sonraki doğum günlerin de ben kendim yaparım, yapımı kolaymis. Paylaşım için teşekkürler. .

    YanıtlaSil
  6. Eminönü İstanbuldakiler için gerçekten vaha gibi.. Ama biz Ankaralılar işte onlara kalıp ve biraz el becerisi gerek :)
    Eline sağlık Ayda'cım!

    YanıtlaSil
  7. Ayda ben ufaklıklarla dolu bir okulda çalışıyorum. Burada miniklerin sürekli süt dişi dökme durumu var biliyorsun:) bu süt dişlerini her defasında, okul şartlarında gazlı beze sarıp gönderiyordum, şimdi senin külahları görünce, bunların miniklerini hayal ettim, vakit bulunca yapayım bu miniklere de süpriz olur:) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel olur! minik minik yaparsın (şablonu A4 kağıda 2 tane çıkartsan olur sanki)

      Hemen yap:))

      Sil
  8. Zamanı gelince ben tek tek ellerimle yaparım bunlardan . İnnnşallah !
    Anladın sen 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh Ahhh inşallah. Ben de yardıma gelirim sana :)

      Sil
  9. Çocukluğumuzun şeker külahları ve şimdi senin elinden çıkmış şirin ötesi halleri ve dahası içindekiler.Funda'nın dediği gibi içine çifte kavrulmuş da nasıl yakışır hani.Hop at çantaya gizli gizli ye diyeceğim de o meret de çok delil bırakıyor yahu.Neyse konuyu yine külahtan yeme aşkına çevirmeden bitiriyorum.Ellerin dert görmesin ve her dokunduğun şeye sevgisini katmayı ihmal etmesin.Amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çifte kavrulmuş Funda'nın çocukluğundan beri vazgeçilmezi. O seviyor diye ben eskiden burun kıvırırdım ama artık hiiiç tavır yapacak modum yok, buldum mu affetmem:))
      Ve Amiiiinnn:))

      Sil
  10. küçükken mevlütlerde dağıtırlardı bu külahlardan, en çok külahları severdim ne yalan söyleyeyim, içindeki şekerleri değil :) eskilere götürdün beni Aydacım.. Eline, fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzeller Ayda'cım, ellerine, zevkine sağlık :))

    YanıtlaSil
  12. Çok şekerler önüme böyle güzel külahlar gelse içine bakmak aklıma gelmez herhalde sunuş şeklin tarif ve anlatımın da harika ellerine sağlık Ayda.

    YanıtlaSil
  13. babaannem mevlüd dönüşü elinde külah ile gelirdi. en üstte genelde güllü lokum, altında bir yada iki tane akide şekeri , gerisi o bildiğimiz küçük mevlüd şekerleri ile dolu olurdu. en üstü kısmı hemen biterdi.:))) altta kalan küçük şekerleri dedeme verirdik. aslın da, bayramlarda çocuklara şekerleri bu kulahlara doldurup vermek ne güzel olur. ellerine sağlık aydacığım.

    YanıtlaSil
  14. dergide çok sevmiştim zati ben bunları...ama Bim'in bademlerini de ne kadar özlediğimi hatırlattın bana:( kardeşim gelicek,dur gelirken getir diyim:))

    YanıtlaSil
  15. Ahhh bayıldım, bayıldım, bayıldımmmm! Bana çocukluğumu hatırlattı, ama o zamankinden çok daha güzeli tabii ki! Nil'e ve yeğenlerime yapmalıyım bu kutuları yapabilirim ama peçetelik zor geldi bana, işin içine kumaş girince dünyanın en zor işi gibi geliyor bana, kumaşı kağıda yapıştırmaya çalışırken her yeri silikon yaparım ben kesin hii hii :) Bu güzel paylaşımların için çok teşekkürler güzel Ayda'cığım, kocaman sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  16. Küçüklüğümde mevlüde gidip hep elinde akide şekeriyle eve dönen rahmetli babaannem geldi gözümün önüne. Sen çok yasa iyi mi! öperim...

    YanıtlaSil
  17. Good morning dear Ayda!

    They are so lovely, they make me feel like starting crafting right now :)

    YanıtlaSil
  18. Ne tatlı olmuş bu külahlar. Karton desenleri cidden pek bi şirinmiş, senin elin değince güzel olmaması mümkün değil zaten.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...